Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилатора на климатика ми спря да работи!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от cezar Покажи съобщение
    kolega dai nekakaf telefon za vrazka,i se isvinqvam che pisha taka no cakam ot telefon
    Имаш ЛС
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      Здравейте и от мен ,и моя вентилатор се разби, въпроса ми е мога ли да го заменя с някой вентилатор от друг модел алфа?
      АР 156 1.8 ТС 2000г

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от BatGergi Покажи съобщение
        Здравейте и от мен ,и моя вентилатор се разби, въпроса ми е мога ли да го заменя с някой вентилатор от друг модел алфа?
        Те са еднакви и със 147
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          Ок благодаря ,но и той е 200ииии имах в предвид по старите модели ,но както и да е поръчах си вече втора употреба.
          АР 156 1.8 ТС 2000г

          Comment


          • #35
            Можеш да го смениш с всеки на който перката му прилича на твоя......
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #36
              вентилатор купе

              Здравейте много Алфисти пишат че имат проблеми с вентилатора на купето но никой не написа как го е отстранил.При мен от слаб акумулатор ми пищя алармата 2 дена мен ме нямаше и няма ток смених батерията с друга и тя свърши .Двете батерии са Бош купувани по едно и също време и двете свършиха почти едновременно.Никога повече Бош акумулатор.Не ми работеше вентилатора на купето , компресора ,клапите-като моторчетата бръмчат, не светеше диода за клапата на купето.Смених управлението , смених контролера на оборотите на вентилатора -нищо.Върнах си моите.Свлях вентилатора незнам колко пъти пробвах извън колата с Тес-работи.Накрая го разглобих до основи - оправих колектора смазах лагерите почистих четките обрах му луфта и го сложих не работи.На следващият ден тръгна сам и всичко останало после пак спря и така още 2 пъти.Според мен за този проблем има варианта.1-Вентилатора остарява итрябва да се ремонтира или смени.2-Заяла клапа на вентилацията поради боклуци и други подобни фактори. 3-Контакт лош по връзките клатете бутайте и пробвайте по жици и бушони.За мен нито Управлението нито регулатора на бушоните могат да се повредят без някаква сериозна причина ако ги сменяте напосоки само ще си загубите времето и парите.

              Comment


              • #37
                Колеги кажете къде да търся бушона на вентилатора в купето или каква може да е причината да няма 12v на буксата на релето?
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #38
                  Колега,виж четките дали се движат свободно

                  Comment


                  • #39
                    Колеги да питам и аз.Имали бушон за вентилатора в купето.Вентилатора работи(тестван)конзолата с вратките сьщо сменена и тоя вентилатор не работи зака4ен на мястото му.
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ngbauns Покажи съобщение
                      Колеги да питам и аз.Имали бушон за вентилатора в купето.Вентилатора работи(тестван)конзолата с вратките сьщо сменена и тоя вентилатор не работи зака4ен на мястото му.
                      Има. Намира се при акумулатора и се води B6 за модели произведени преди 1999 и B99 за модели произведени след 1999. И в двата случая е 40 амперов. Ако бушонът е здрав на единия от двата извода на буксата на вентилатора трябва да има +12V винаги.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment

                      Working...
                      X